Асфальтні заводи готові до запуску. Працювати будуть не всі

22.04.2024 | Місто

— Деякі ділянки вже «побили» компресорами, повирізали латки, котрі треба латати, — каже 72-річний Олександр ХАРЧУК, голова правління «ШБУ-14». Підприємство одне з найбільших і найстарших в місті по ремонту і будівництву доріг. — Підготовлена до латкового ремонту дорога біля залізничного вокзалу.

Не секрет, що з дорогами ситуація складна. Фінансування урізали навіть «Укравтодору». Дорожній фонд був 94 мільярди гривень. Залишили 17,2 мільярда. Із них 32 мільйони виділені на нашу область. 20 відсотків. Така сама історія і з фінансуванням доріг в Чернігові, — говоримо вранці 3 квітня. — Всі ямкові ремонти буде проводити комунальне підприємство «АТП-2528». Вони балансоутримувачі всіх вулиць Чернігова. А їх, якщо не помиляюся, 560.

— Техніки у них вистачить?

— Думаю, що ні. Був тендер і вони його виграли. Скоріш за все, техніку братимуть в оренду. І, скоріш за все, підійдуть наші «бобкати». Роботи почнуться на наступному тижні.

— В Чернігові три асфальтних заводи, вже запустилися?

— Ще ні. Працюватиме, мабуть, лише один. Матеріали є. Наперед заплачено за електроенергію, газ. Все підключене. Щоб запустити всі системи: бітумосховище, бітумокотли повинні прогрітися. Це все працює на газу. Тримати на парах три потужні заводи при ямковому ремонті, коли в день зможуть брати 20-30 тонн асфальту сенсу немає.

От коли справа дійде до завершення робіт по Любецькій, тоді вже є резон говорити про більші потужності. Але коли саме можна буде вийти на цю ділянку, ще невідомо. Бо тендеру на виконання робіт ще не проводили.

— Перехрестя Тероборони і Пашина, на Старій Подусівці. Водії почали об’їжджати перехрестя по Спортивній і її вже добили.

— Ту ділянку планували відремонтувати ще минулого року. Там ямковий ремонт не підходить, потрібно класти суцільним шаром асфальтобетон. Наскільки мені відомо, в цьому році в планах таке є. Хоча планів, як таких, і немає… На повороті з Мазепи на Музичну залишився неасфальтованим клаптик асфальту. Планували міняти комунікації під землею. Треба рити, все міняти. Років 50 точно ніхто ті труби не чіпав. І поки війна, певно, і чіпати не буде. Планували доробити дорогу від кола, що веде на Шерстянку і до виїзду з міста, в бік Михайло-Коцюбинського. Там найбільша кількість промислових підприємств. А дорога не краща, ніж на Подусівці. І по цій ділянці нічого не відомо.

— «ШБУ-14» в місті буде працювати чи тільки техніку давати в оренду?

— «ШБУ» будебрати участь в тендерах. Що виграємо — те наше.

Юлія СЕМЕНЕЦЬ

Перехрестя Гончої та Проспекту Перемоги. Ремонт дороги. Фото із архіву «Весті». 2017 рік.

Архіви записів

  • Січень 2025
  • Грудень 2024
  • Листопад 2024
  • Жовтень 2024
  • Вересень 2024
  • Серпень 2024
  • Липень 2024
  • Червень 2024
  • Травень 2024
  • Квітень 2024
  • Березень 2024
  • Лютий 2024
  • Січень 2024
  • Грудень 2023
  • Листопад 2023
  • Жовтень 2023
  • Вересень 2023
  • Серпень 2023
  • Липень 2023
  • Червень 2023
  • Травень 2023
  • Квітень 2023
  • Березень 2023
  • Лютий 2023
  • Січень 2023
  • Грудень 2022
  • Листопад 2022
  • Жовтень 2022
  • Вересень 2022
  • Серпень 2022
  • Липень 2022
  • Червень 2022
  • Травень 2022
  • Лютий 2022
  • Січень 2022
  • Грудень 2021
  • Листопад 2021
  • Жовтень 2021
  • Вересень 2021
  • Серпень 2021
  • Липень 2021
  • Червень 2021
  • Травень 2021
  • Квітень 2021
  • Березень 2021
  • Лютий 2021
  • Січень 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Серпень 2020
  • Липень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Квітень 2019
  • Травень 2018
  • Квітень 2018
  • Березень 2018
  • Березень 2017
  • Квітень 2016
  • Травень 2015
  • Квітень 2015
  • Травень 2014
  • Червень 2013
  • Квітень 2013
  • Березень 2013
  • Серпень 2012
  • Квітень 2012
  • Серпень 2011
  • Липень 2011
  • Квітень 2011